Edsbyyyyyyyn!


I lördags bar det av till det årliga besöket i Edsbyn, tyvärr avrt det inte en tvådagars den här gången:/. Men jag hade sjukt kul i alla fall! PÅ söndagen avrt det lite mys i solen och vattnet i Olivias stuga, hur mysigt som helst avr det där, avis. Sedan bar det av hemmåt, jag vet inte varför jag vart som jag vart men tappade totalt kraften i kroppen och var tvungen att vila upp mig innan jag kunde gå den korta sträckan på ca 10 min hem. Ni tycker säkert de låter som baksmälla, men jag brukar inte vara så där.. jag brukar kunna hålla i gång rätt bra dagen efter och inte alls bli så himla dålig, kanske någon enstaka gång. Men de här avr då, jag lovar, den allra värsta söndagen hittills:P.

På kvällskvisten så kom min bror, hans tjej och deras lilla pojk Felix hem från österrike, ett år sen jag såg dem sist så det var skönt att se dem igen. Torsdag kommer kusinerna också och sedan blir det kalas här på lördag så det är full fart nu, men de är så de ska vara.

I morgon ryker löshåret gott folk, är så himla less på de nu. För mig har det endast vart massa jobb och nu börjar jag faktiskt fästa mig vid det, då borde de åka ut. Annars blir jag väl som de flesta att jga inte vill ta ur de alls:P. Så i morn sörrni, i morn försvinner det!



Nu ska jag sova, lång dag i dag, lång dag i morgon! Man måste vara på topp med en liten tvååring springande runt benen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0