I wanna dance

Lördagen började som bland de sämsta dagarna de här året och fortsatte så ända fram till runt elva tiden då jag beslutade mig för att åka ner på GK:s för att umågs med tjejerna och få ventilera min dag. Varför det var en mindre bra dag för mig  orkar jag iten gå in på, kan säga att tack vara vissa saker så gick nästan hela kvällens planer i kras. På GK:s vart det lite halv spontant bestämt att jag skulle följa med ut också. Planerade faktiskt att åka hem eftersom 140kr kändes mkt för tillfället. Fast jag hade ju ändå under hela lååååånga resan hem suttit och lyssnat på pepp musik och känt att jag ville ju ut och dansa. Så blev det och det är jag glad för. Min jätte dåliga dag slutade alltså riktigt bra, mkt av det har jag Helene, Josse och Josefine "Owe" att tacka för!



GRATTIIIIIIIS! Till Mathilda som är sjuukt duktig på snowboard, bäst!
(Bilden är lite gammal, cypern 06)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0