dålig uppdatering

Jag är lite dålig på att skriva men det är för jag inte vet vad jag ska skriva och vill inte skriva något hakvskoj inlägg bara:)

Senaste två veckorna har de väl hänt en del. Började med att ElinPelin klarade körkortet den donnan, duktigt gjort. Eftersom jag nyligen fått det så vart jag så där glad igen, det r ju en helt sjuk underbar känsla när man klarat det så:). Några dagar senare så packade fröken sitt pcik och pack och flyttade till Norge, iaf för en period eller 5 månader rättare sagt. Jag är så himla avudsjuk på henne och glad för hennes skull också så klart, men jag kommer ju sakna henne också. Avundsjuk är jag för att JAG VILL OCKSÅ TILL NORGE! Men det blir väl när det är meningen. Hade en kund för några dagar sen som bodde i norge, men var svensk. Hon hade planerat att jobba i norge i ett halvår ca men mötte sen sin pojkvän och är kvar där än efter 1,5 år tror jag det var. Elin, du får inte kära ner dig i någon norrman nu, strunta i att dom är snygg;).

Norge för mig går framåt faktiskt, vart erbjuden att flytta i hop med två tjejer där i januari om jag vill, vill jag? Jo det vill jag men jag har ju så himla många olika planer hela tiden, därför överväger jag. Fast som sagt så är ju en plan att åka till norge


Nu vart det ett sånt där halvdant inlägg iaf, men jag vet som sagt inte vad som ska skrivas pluss att jag är trött och ska slänga mig ner i soffan framför tv:n ett tag nu. Så ha en trevlig kväll gott folk för det ska jag ha:)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0