Ironic


It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
And who would've thought it figures

Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when
You think everything's gone wrong and everything blows up in your face



Ingen toppdag i dag direkt, men sånna här dagar ska väl finnas till de med annars uppskattar man tydligen inte de bra dagarna lika mycket. Jag har till råga på det lite hemlängtan också, inte sånt jag brukar ha så ofta men nu vill jag inget annat än hem. Men på fredag får jag sätta mig och åka hemmåt. Så jag ska kämpa på, ta tag i saker i skolan, tvinga i väg mig själv att träna eftersom jag vet att jag blir mycket piggare och gladare då. 

Skönt att solen är framme i alla fall, man blir ju lite gladare av det också:). Nu är det inte alls långt kvar i skolan. Nästa helg blir det Sthlm med klassen, helgen efter det är det studentkryssning, 3 veckor senare är det bal och sen är det endast två veckor kvar till den stora dagen, studenten 13 Juni 2008. sjuuuuukt, men skönt på samma gång, bara gesällen är avklarad sen så kan jag göra precis vad jag vill och det tänker jag göra också! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0